Drinks are on the house!

Daca te trezesti intr-o dimineata fara sa te doara nimic inseamna ca esti mort!

Ziua copilului

Posted by dunec on 1 June, 2008

copilu’ : Mami, mami ce imi faci cadou de ziua mea?

ma-sa : Te duc la Mac sa iti bag grasimi in cur, sa te faci cat o balena, da-te dracu’.

Feliciti parintii care si-au dus copii de 1 iunie la Mcdonald’s, astefel ii omoara chiar de ziua lor.

6 Responses to “Ziua copilului”

  1. Stefan Liviu STANCIU said

    Dacă e originală, e genială:) Dacă nu, e foarte adevărată. 🙂

  2. Discipol said

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    as a consumator de shaorme si crispy things sunt aware ca nu e sanatos ceea ce mananc desi am salata acolo.

    insa, prefer sa mor cu 10 ani mai devreme si sa traiesc calumea. ce plm; decat sa stau 80 de ani putrezind in scaun fiind o povara celor mai tineri mai bine ma duc la 70 de ani innecandu-ma cu niste cartofi cu usturoi si Mountain Dew(“tm”) pe gat.

    de ziua copilului am mancat salata de varza cu cabanos si ochiuri ca nu mai am job si nu imi mai permit KFC sau McDonalds

  3. cica e un scurtmetraj acum Un drum la McDonalds care a primit un Palme D’Or…sper sa fie contra mac ca io am patit-o rau…am avut intoxicatie alimentara si am tras vreo saptamana de crdeam ca ma curat de tot:(( …ce sa mai spun..Vive la Roumanie! Vive le Mac!

  4. Discipol said

    da sper sa le dea PALME de le DOR cururile.
    eu cred ca la “sursa” cei de la mcdonalds nu intentioneaza sa ai intoxicatie alimentara, dar btw, suntem in romania si se scobesc in nas inainte sa iti dea mancarea; nu m-ar surprinde daca ar face-o, sincer.

  5. dunec said

    @ Stefan: e a mea 😛
    @ Discipol: apuca-te de droguri daca esti asa tare si vrei sa mori de tanar… nici eu nu vraeu sa traiesc 60 de ani… insa.. conteaza cum ii traiesti si pe aia putini:P

  6. Discipol said

    pai joc jocuri, programez, torentez si…women 😀 deci sunt junky all da way 🙂 droguri as in hashish sunt prea scumpe…

Leave a Reply

 
